Szlovák Válogató és Edzőtábor – Élménybeszámoló

Június 3.-án  Szombaton 9:30-kor kigördültünk Dunakesziről. Az autót Erik vezette az utasok pedig mi voltunk.(Blanka, Nelli, Julis, Tamás, Keve, Márk és Én) .

Kb. 2:30 utazás után elértük a szerpentint ami egy gyönyörű hegyi falucskába vezetett. A falu főterén volt a sprintválogató verseny célja. A főtérről egy gyönyörű fedett kb. 70 méter hosszú lépcső vezetett fel a templomhoz, ami csodálatos volt. Csak amikor pálya közben, a lépcső közepén lévő pontomnál elfelejtettem, hogy merre is kell kifutnom a lépcsőből akkor zavart kissé, hogy ebbe a hangulatos kis lépcsőbe nincs fény.

Ez a kis falu egy nagyon meredek hegyoldalra épült tele szép házakkal és keskeny ösvényekkel, sikátorokkal. A pályába sok volt a szint és az útvonal-választási lehetőség. Két nagyobb hibám volt, de azon kívül jól ment.

A szállás elfoglalása előtt még elmentünk fagyizni egy közeli kis városba. A főtérről látszott egy vár és elindultunk hogy megnézzük. Miután körbejártuk a várat el is indultunk befelé a kapun, de a vár belső udvarát már elfoglalta egy esküvői csoport úgyhogy nem mentünk be.

Mikor a kempingbe értünk akkor már nem jutott  nekünk sima kis egyszobás faház, ezért egy egy nagyobb nappalival és mosdóval felszerelt faházba költöztünk be 🙂

Ezután a lányok és Erik elmentek boltba és vetek labdát és frizbit, mert azt elfelejtettünk hozni.

Vacsora után kifeszítettünk egy kötelet két fenyőfa közé és ennél a ˝hálónál˝  a gumilabdánkkal sötétedésig röplabdáztunk.

Második nap következett a normál távú válogató ,a tavalyi középtávú Országos Bajnokság helyszínén.

Én hibáztam kettő 10 percest, vagyis nem ment jól.

Miután mindenki eleget nyalogatta a pályán szerzet sebeit (harcos terep volt), kezdődött a délutáni edzés. Itt a pontfogás gyakorlása volt a feladat és a hibátlan futás. Nekem ezeket a feltételeket sikerült betartanom.

Edzés után Erik hazavitte Blankát Dunakeszire.

Vacsora után még picit röplabdáztunk, de mikor elkezdet zuhogni az eső bementünk kártyázni. Kártyázás után kitöltöttük Erik iPad-jén az IQ tesztet. Saját magamra való tekintettel az eredményeket nem írom le…

Reggel megjött Erik és hozott palacsintát amit Blanka sütött :).

Másnap délelött az első napi kis faluba volt memóriás edzés. Jól ment csak a végén kavartam egyet. Edzés után segítettünk bontani. Délután tömegrajtos edzés volt. A pálya felénél átmentem egy szedresen amin nem kellet volna, de a hegyre felfutásnál behoztam a hátrányom egy részét.

Edzés után indultunk haza.

Útközben még egy Szlovák boltban vettünk knédlit és kofolát.

Dunakeszin a Blankáéknál pedig eltakarítottuk Jancsi keresztelője maradékát.

Este egy nagyon jó hétvége után értem haza.

By Petykó

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.